REGULAMIN UCZESTNICTWA W WYDARZENIACH ORGANIZOWANYCH PRZEZ MEETING PLANNER Sp. z o.o.
§ 1
Obowiązki uczestnika
Wysłanie zgłoszenia i/lub odesłanie wypełnionego Formularza Zgłoszeniowego jest jednoznaczne z akceptacją całego Regulaminu uczestnictwa w wydarzeniach organizowanych przez Meeting Planner Sp. z o.o.
Uczestnik zobowiązany jest do potwierdzenia rodzaju transportu najpóźniej 48 godzin przed rozpoczęciem wydarzenia.
Wymagane jest respektowanie planu programu i realizowanie go w całości wraz z grupą.
Wymagane jest punktualne stawianie się na ustalonych miejscach zbiórki.
Uczestnik zobowiązuje się do wypełnienia przygotowanej przez MeetingPlanner Sp. z o.o. ankiety oceniającej wskazane punkty programu po zakończonym wydarzeniu.
W przypadku konieczności opuszczenia którejkolwiek z części programu, uczestnik zobowiązany jest powiadomić przedstawiciela portalu MeetingPlanner.pl.
Uczestnik zobowiązany jest do przestrzegania zasad bezpieczeństwa i kultury osobistej.
Uczestnik decydując się na udział w wydarzeniu, wyraża zgodę na utrwalanie swojego wizerunku przez Meeting Planner Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Złota 9/30.
Uczestnik wyraża zgodę na korzystanie przez Meeting Planner Sp. z o.o. z wizerunku utrwalonego w związku z realizacją wydarzenia oraz przenosi na Meeting Planner Sp. z o.o. w zakresie nieograniczonym czasowo i terytorialnie wszelkie prawa do korzystania i rozporządzania wizerunkiem Uczestnika i jego nagraniami (fotograficznymi, audiowizualnymi, dźwiękowymi) zarejestrowanymi w związku z wydarzeniem.
§ 2
Warunki uczestnictwa
Decyzję o ostatecznej kwalifikacji podejmuje na podstawie odesłanych formularzy zgłoszeniowych Organizator wydarzenia.
§ 3
Warunki rezygnacji
O rezygnacji z udziału w wydarzeniu należy powiadomić organizatora najpóźniej 48 godz. przed planowanym wyjazdem.
Istnieje możliwość zastąpienia zgłoszonej i potwierdzonej osoby inną osobą z tej samej firmy, po wcześniejszym poinformowaniu o tym Organizatora, nie później jednak niż 3 dni przed wydarzeniem.